Äntligen hemma

Publicerad 2013-08-20 00:36:27 i Allmänt,

Nu är det dags att gå tillbaka till verkligheten efter en sommar fylld med jobb och slappande. Herregud vad jag har haft hemlängtan! Varit hemma en gång under sommaren och som jag har saknat min goa säng och mitt älskade internet så man kan titta på film utan en massa hackande. Imorgon ska jag vara duktig och packa upp, städa, träna samt söka jobb. Kommer verkligen inte klara av att bara ligga hemma hur länge som helst så hoppas man kan hitta någonting snart, håller tummarna! 
Igår var det avslutningsfest på jobbet, hade hur trevligt som helst och drack från halv 2 på dagen till 3 på natten. Egentligen skulle vi spelat fotbollsgolf som jag längtat efter men tyvärr så blev det pissväder.. 
Efter imorgon är veckan fylld av att träffa mina efterlängtade vänner! 
 
Nostalgibild från balen nu när skolan har börjat, saknar alla människor.

Kommentarer

Postat av: EMEELIIIEEEE

Publicerad 2013-08-20 15:42:36

Känner igen hon i svart!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela