Slit lönar sig

Publicerad 2013-08-22 00:15:36 i Allmänt,

Ligger just nu i mitt nystädade rum, i nytvättade lakan, nyduschad. Finns det något bättre? Knappt.
Har tagit nästan hela dagen att städa och packa upp men har haft min hjälpreda Emma här, men kan ju inte säga att hela dagen bestått av städande precis. Lite dans till hög musik i pauserna var gött. På kvällen kom även Terése hit och kollade på idol och myste, sen hämtade Henke upp oss och det blev en liten tripp till Mcdonalds. Jag som skulle bli nyttig? Mitt nya liv börjar imorgon! För då står det träning tillsammans med Therese på schemat och sen lite skitsnack.
Nu är det iallafall dags att sätta igång en dålig film och sova för att ladda upp för gräsklippning och träning imorgon. Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela