träningsvärk

Publicerad 2013-08-26 12:16:58 i Allmänt,

Ska bli hjälpledare till en dansgrupp i höst, så igår lärde jag mig uppvärmningarna och koregrafin. Herregud vilken träningsvärk jag har idag! Helt sjukt.. Hemskt att resa sig från sängen imorse. Men idag börjar jag och mamma vår lilla tävling, vem som kan gå ner 5 kilo först, spännande att se. Nu är det igång till 100 % igen med träning och bra diet! Nu ska jag iallafall snart bege mig in till stan och fixa en tagg så jag kan komma in i danssalen, sen ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen sen blir det IKEA, wooooooohooo! Älskar att gå på IKEA.
 
Till frukost blev det en smoothie av mango och lättyoghurt och lite kokos ovanpå, och två grovbrödsmackor. Yum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela