Halsont och trött

Publicerad 2013-11-03 13:02:53 i Allmänt,

Ligger i sängen och har riktigt ont i halsen.. Trodde det var på bättringsväg men nu har det blivit sämst. Känner att jag inte varit speciellt aktiv, men är irriterad för jag inte får rätt på min header som jag vill byta.. BLÖ! Förra helgen hade min bror och 3 andra 25:års fest. Det bjöds på mat och dans, blev mycket lyckat! I veckan har jag jobbat 3 dagar, har fått jobb hela nästa vecka och kanske ända fram till den 26:e November, vilket hade varit superbra! 
I fredags vart jag och Emelie med grabbarna i Tyringe, där kvällen bestod av farliga dryckspel och migrän. Igår firade vi Tobias (min bror) här hemma med familjen, åt kalkon och marrängsviss. Sen körde jag dem in till stan och stannade en runda på Perrong 23 där det var nattcafé med hög livemusik.
 
Bilder från 25:års festen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela