Sprucken skärm

Publicerad 2013-11-09 00:11:03 i Allmänt,

Börjar morgonen väldigt dåligt, tappar mobilen i golvet i garaget precis innan jag ska köra till jobbet.. Resultatet blev en sprucken skärm.. Dags att förlänga abonnemanget i Februari så då får det nog bli en ny telefon istället för att laga den gamla, dags för lite uppdatering. 
Jobbat hela veckan, och fick vikariatet i en månad som jag skrev om sist! Så nu behöver jag inte oroa mig om jobb till den 26:e vilket är helt underbart! Så idag har varit en slappedag, slutade redan kl 11 efter att bl.a. ha gått och matat ankorna med barnen. När jag kom hem hade jag köpt med mig nybakade frallor sen blev det att sova en stund, eller ja.. 4 timmar blev det. Åkte till Tessan och kollade lite idol och nu ligger jag i sängen och tänkte starta de senaste avsnitten av HIMYM och New Girl. 
Sov sött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela