Alla dessa rubriker

Publicerad 2013-10-09 13:29:47 i Allmänt,

Efter en tuff helg är jag nu relativt utvilad, på fredagen blev det som sagt tacos och idolkväll hemma hos Emma, efter det hämtade jag upp Emelie och stack på en liten fest i Tyringe, hade mycket trevligt med trevliga människor. Dagen efter det (lördagen) så åkte jag hem och gjorde mig iordning och stack sedan på förfest för att gå vidare till björket senare då en kompis var dj så jag hade fått fribiljetter! Väldigt lite folk men jag dansade som in i ändå! På söndagen slappade jag heeeela dagen. Igår blev det jobb på schemat! Idag ska jag på informationsmöte om att åka som aupair. Ska bli spännande att höra vad de har att säga!
 
Tänkte damma av kameran någon dag och passa på att ta kort i höstens färger. Får se om det blir något resultat av det!
 
En bild sen balen före sommaren, saknar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela