Höstväder

Publicerad 2013-10-03 21:57:23 i Allmänt,

Nu har hösten kickat igång, skrapa rutorna och börja ha halsduk och vantar! Jag tycker det är ganska mysigt med höst, fina färger i naturen och det är ganska skönt att klä på sig lite extra.
Denna veckan har det blivit att vikariera varje dag, imorgon vet jag inte än men det hade faktiskt varit lite skönt med sovmorgon. På kvällen blir det tjejkväll eftersom Emma åker till Afrika på lördag i 6 veckor. Tacos, idol och jacuzzi står på schemat!
 
Har även kickat igång lite med träningen, lutar mot bodypump på söndag, hur död kommer man inte vara efter det med min dåliga kondition och mina klena muskler? Men får bli en rivstart!
 
Gymmet i söndags, första gången på väldigt länge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela