Helt slutkörd

Publicerad 2013-09-19 12:39:05 i Allmänt,

När man inte är van vid att gå upp i tid på morgonen, och har skrivit upp sig som vikarie har man inget annat val än att bli van. Man måste alltid vara redo för att jobba även om man ska det eller ej, vilket är det jobbiga med att vara vikarie, att man inte har en aning om man ska eller inte. Har iallafatt fått jobba tre dagar förra veckan och änsålänge har jag jobbat två dagar denna veckan. Men jag trivs så! Se barnen springa runt och leka, man undrar var barn får all sin energi ifrån! Även fast man vill busa hela dagarna är det inte en chans att man orkar det så som dem gör. Speciellt inte när man har fått en megaförkylning av de små liven. 
 
Idag blev jag iallafall inte inringd, så har lite "to do" saker idag, vilka är:
- Städa mitt rum, det är kaos
- Städa badrum & tvrum, för att få låna bilen (a).
- Plocka upp i trappan, det är där alla mina nytvättade kläder hamnar efter mamma tvättat.
- Åka in till stan och betala Erik för balen, som jag heeelt glömt bort (och han också, som tur var).
 
& nu är det kanske dags att ta tag i detta, ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela