Idol

Publicerad 2013-09-03 18:20:37 i Allmänt,

Ligger och kollar på tv och ska snart börja laga mat, idag blir det kycklingfilé med cremé fraise med smak av soltorkade tomater och fetaost och lite tagliatelle till det! Har varit i Hässleholm idag, gick en runda i secondhand affärerna och fyndade lite. Kan nog lägga upp lite bilder på det senare. Tänkte köra lite frågor!
 
vad är det för dag idag? tisdaaaag
vad har du på dig? svarta jeans, svart linne med en döskalle på ryggen
vad gör du just nu? ligger på soffan och skriver detta, snart dags att laga maud.
vad ska du göra sen? åka till emma och kolla på idol med henne och daniel!
vad är det pinsammaste du gjort idag? tror inte jag har gjort något speciellt pinsamt idag..
 
vem var den första du hälsade på idag? christoffer, min brors kompis (sov hos min bror)
vem sa du senast "jag älskar dig" till? hmm, mamma kanske!
vem vet mest om dig? hmm, jag själv? nej men emelie förutom mig själv, tror jag.
vem ringer du först? mammsen
vem ringer dig först? hmm, no idea..
 
när ringde du någon senast? halv fem ringde jag pappsen
när duschade du senast? igår, höhö
när gjorde du något för första gången senast? för en vecka kanske?
när mår du som bäst? när jag är ute och dansar på en klubb efter några shots, lätt
när mår du som sämst? när någon sviker mig
 
var är du just nu? hemma, i köket!
var skulle du vilja vara just nu? utomlands någonstans, ligga på stranden och ha det gött med en god drink i handen.
var vill du bo när du blir äldre? i usa, vara rik och bo typ i new york. 
var köper du flest kläder? hmm, bra fråga! har nog inget speciellt ställe
var köper du allt som oftast din lunch? subway, yum.
 
hur förklarar du dina känslor? förklarar inte mina känslor speciellt bra, så.. förvirrande?
hur löser du ett bråk? genom att prata, om jag känner att det är värt det.
hur bra är du på att kyssas? det får man väl fråga någon som vet ;)
hur envis är du? väldigt!
hur många situps gör du på en minut? inte en blekaste aning ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela